A

Anonyymi Asiakas

Visma

Visma Sovellustuen työkalut uudistuvat 10.12.2018!

29-11-2023 3:44 pm tekijä Anonyymi Asiakas

Alkuperäinen julkaisu tehty 07.12.2018, viimeisin päivitys tehty 07.12.2018.

Miten tuleva muutos vaikuttaa eri palvelukanaviin?


Sähköposti:


Kirjalliset tukipyynnöt & asiakasportaali:

  • 10.12.2018 lähtien asiakasportaali löytyy osoitteesta https://sovellustuki.visma.com
  • Seuraa sivulta löytyvää rekisteröitymis- ja kirjautumisohjetta. HUOM. Käytä rekisteröityessä sekä kirjautuessa yrityksen sähköpostitiliä, jolloin järjestelmä tunnistaa sekä yrityksen että käyttäjän
  • Voit selailla vanhoja tukipyyntöjä jatkossakin HelpDesk -käyttöliittymässä, vanhoilla HelpDesk -tunnuksillasi
  • Kaikki keskeneräiset tukipyynnöt hoidetaan normaalisti loppuun saakka. Siirrämme ne tarvittaessa uuteen järjestelmään

Puhelin:

  • Puhelinnumerot säilyvät ennallaan. Puhelintuen osalta merkittävin muutos on takaisinsoittopalvelu

 

Takaisinsoittopalvelu:

  • Soittaessasi Visman Sovellustukeen, saat heti tervetulotoivotuksen jälkeen viestin, missä kerrotaan mahdollisuudesta tilata takaisinsoitto
  • Takaisinsoittopalvelu tilataan näppäilemällä puhelimesta 2
  • Voit huoletta sulkea puhelun heti tilauksen jälkeen, sillä robotti jää jonottamaan puolestasi
  • Soitamme sinulle automaattisesti takaisin, kun sinun puhelusi vuoro koittaa

Yhteistyöterveisin,

 

Visma Sovellustuki

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin