V

Visman edustaja

Visma

Asiakasportaaliin uudet ominaisuudet

29-11-2023 3:44 pm tekijä Visman edustaja

Alkuperäinen julkaisu tehty 19.05.2020, viimeisin päivitys tehty 19.05.2020.

Hei!

 

Uudistimme helmikuussa asiakasportaalimme ja olemme nyt kehittäneet portaalia lisää.

 

Uusia ominaisuuksia:

  • Asiakasportaali on nyt avoin eikä vaadi sisäänkirjautumista - näet omat pyyntösi, kun kirjaudut portaaliin sisään ja tukipyynnön lähettäminen ei vaadi sisäänkirjautumista
  • Omat aktiviteetit -osiossa pystyt selaamaan samankaltaisia tilanteita ja ratkaisuehdotuksia. Ehdotukset tulevat näkyviin, kun avaat oman tukipyyntösi. Portaali ehdottaa sinulle kysymyksesi perusteella mahdollisia ratkaisuja, jotka löytyvät Visma Communitysta.
  • Uusi hakutoiminnallisuus - hae asiakasportaalissa sisältöä Visma Communitysta

Tässä vaiheessa portaalin haku toimii parhaiten silloin, kun haet hakutoiminnossa tuotteen nimeä ja sopivaa hakusanaa.

 

Haluamme kehittää asiakasportaalia ja julkistettua hakutoimintoa entistä sujuvammaksi, joten annathan palautetta meille!

Kirjaudu asiakasportaaliin tästä.

 

Mikäli asiakasportaali ei vielä ennestään ole sinulle tuttu, käythän tutustumassa aikaisempaan uutiseen ja videoon tämän linkin takaa.

 

Ystävällisin terveisin

Anne

Visma sovellustuki

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin